Exista Mos Craciun?

Da, exista!:) L-am intalnit noi, la Fundatia pentru Copil si Familie, unde il asteptau 15 copii. In asteptarea Mosului, copiii s-au pregatit cu turta dulce, colinde si multa emotie. Mosul nu i-a dezamagit si le-a adus o seara plina de voie buna si multe, multe surprize.

Impreuna cu niste oameni extraordinari, anul acesta am fost “Ajutoarele lui Mos Craciun”. A fost o seara cu joaca intre copii si oameni mari. Ne-am bucurat, ne-am murdarit de culoare, am ras, am daruit, am primit, am invatat. Dar mai ales ne-am dat seama de cat de putine lucruri ai nevoie pentru a te bucura… cateva fete luminoase si deschiderea ta sa le intampini. Cand vezi ca un copil, in semn de apreciere ii daruiste lui Mos Craciun din turta dulce muncita de el, iti smulge un zambet de induiosare. Atunci cand un altul imparte cu tine dulciurile primite de la Mos, iti reaminteste cat de usor este sa daruiesti. Cei mici au ornat, si-au folosit imaginatia si multe bomboane colorate pentru o adevarata colectie de turta dulce. Au intalnit oameni care stiu sa se joace, stiu sa rada, sa mangaie si sa ii aprecieze pentru ce sunt.

Cat despre noi. Am plecat acasa cu sentimentul ca am livrat bucurie. :) Le multumim tuturor pentru o seara plina de energie.


Această prezentare necesită JavaScript.